+47 463 30 099

Fiskeutsalget logo

post@fiskeutsalget.no

  • Norsk Bokmål
  • English

  • Norsk Bokmål
  • English

Fiskeutsalget Veitvet Senter (Her er butikken)
Veitvetveien 8, 0596 Oslo

Åpningstider:
Mandag-fredag Kl 11-17
Lørdag kl 11-16

Kontakt:
Tel (+47) 463 30 099
Epost: post@fiskeutsalget.no

Lager Alnabru (Kun ved bruk av klikk & hent)
Smalvollveien 58, 0667 Oslo

Åpningstider:
Mandag – fredag kl 12-15
Lørdag Stengt

Kontakt:
Tel (+47) 921 63 535
Epost: post@fiskeutsalget.no

SPØRSMÅL & SVAR: Hva slags betalingsløsning har dere

Hos oss kan du betale med kort eller kontant hvis du besøker butikken vår. Ønsker du å bestille fisk levert hjem på døra så betaler du med kort eller vipps på døra når vi kommer. Vil du benytte deg av klikk og hent løsningen vår kan du betale med kort på nettsiden vår.

Leverer dere hjem til mitt område

Vi leverer i hele Oslo og Viken. normalt kjører vi bestillinger maks 1 time utenfor Oslo, men vi har dialog med mange aktører som leverer langt, så ikke nøl med å ta kontakt med oss. 

Hvor lang tid tar det for hjemlevering

Normal leveringstid for hjemlevering er 1-3 dager, men i noen tilfeller hvis det er langt unna Oslo så må du påregne opp til en uke leveringstid.

Koster det noe ekstra med hjemlevering

Vi har minimumsbeløp for hjemlevering på kroner 1500,- og i tillegg kommer fraktgebyr på kr 399,- (Du må derfor påregne kr 399,- på alle priser du ser i nettbutikken vår) dersom du bestiller flere enn ett produkt koster det kun kr 399,- i frakt totalt.

Har du kjøpt fra Fiskebil og betalt litt mer enn prisene i nettbutikken? ..fisk som er kjøpt fra vår fiskebil på døra har gjennomsnittlig litt høyere pris da kostnader rundt dørsalg er høyere enn ved nettbestillinger, vi oppfordrer derfor kunder til å handle i nettbutikken vår ved neste handel slik at du kan spare litt neste gang.

Hvordan fungerer klikk & hent hos dere

Klikk og hent fungerer enkelt ved at du kjøper fisk på forhånd i vår nettbutikk og velger hvor du vil hente (Veitvet senter eller Alnabru ved siden av plantasjen) Du får svar fra oss innen veldig kort tid angående hentetidspunkt. så ligger varen din klar for henting i butikk. oppgi navn og ordrenummer i kassa. 

Hvor raskt fungerer klikk & hent

 Veldig ofte kan du hente samme dag som du har bestilt, men vi kan ikke garantere dette. normalt får du svar innen 6 timer angående hentetidspunkt, så kan du hente ordren din dagen etter. vi har sjeldent klikkhent utleveringer i helger pga at ordekontoret vårt er stengt i helger. 

Hvordan skal jeg oppbevare fisken

Når du har åpnet den originale forpakningen første gang så bør du pakke om hele pakken i mindre poser, bruk gjerne dobbeltpose, dette er for å forhindre fryseskade som oppstår når det kommer luft på fisken. du skal ikke åpne/lukke samme forpakning mange ganger, da blir fisken fort ødelagt.

obs! Reker og skalldyr kan bli misfarget i vanlige husholdningsfrysere men det skal ikke ha noen påvirkning på smak eller kvalitet. Etter tining skal all fisk oppbevares kjølig og brukes innen 3 dager (har fisken ligget lenge uten kjøling skal du ikke spise den)

Kan jeg bytte produkt eller returnere

Vi har ikke garanti på Tilbudsvarer, tilbudsvarer har nedsatt pris av en grunn, tilbudsvarer kan ikke returneres.

Vi har fornøyd garanti på alle premiumvarer til fullpris, disse produktene kan enkelt byttes i et annet produkt eller så får du tilgodelapp i butikken vår som du kan benytte ved en senere anledning. vil du returnere varer så må produktet være likt som ved kjøp (må ha vært oppbevart riktig og det kan ikke ha vært åpnet) send oss en mail med din kontaktinfo og legg gjerne ved et bilde av produktet.

Jeg ønsker å reklamere på fisk

Når vi gjør innkjøp så kjøper vi inn store kvanta fisk og det kan derfor oppstå feilprodukt. er du misfornøyd med produktet du har kjøpt så kan vi vurdere å bytte det i et nytt produkt eller så kan du velge å få tilgodelapp i butikk. til info: vi har ingen garanti eller reklamasjon på tilbudsvarer, så hvis du har kjøpt en vare på tilbud kan vi ikke bytte den (fiskeprodukter med nedsatt pris blir nedsatt av årsaker som kortere holdbarhet, dårligere utseende, fryseskade eller en noe annerledes smak enn hva man er vant til, vi gir derfor ingen reklamasjonsrett på disse produktene) Alle produkter som er kjøpt til fullpris kan du reklamere på. send oss en mail med kontaktinfo og et bilde av produktet, eller stikk innom butikken vår på Veitvet senter. 

Jeg angrer mitt kjøp

Har du eller noen i din husholdning kjøpt et produkt som du likevel ikke har behov for så kan du levere det tilbake og få tilgodelapp hos oss. husk at produktet ikke kan være åpnet og det må ha vært oppbevart riktig, du kan ikke returnere produkt som har blitt skadet eller åpnet. vis kvittering i kasse.