+47 92163535

Fiskeutsalget logo

post@fiskeutsalget.no

HENTES HOS SJØMATGROSSISTEN
Professor Birkelands vei 26B, 1081 Oslo

Åpningstider pick up:
Mandag-fredag Kl 09-16
Lørdag & søndag stengt

Kontakt ordre og salg:
Tel (+47) 92163535
Epost: post@fiskeutsalget.no

KONTOR
Professor Birkelands vei 26B, 1081 Oslo

Åpningstider telefon:
Mandag – fredag kl 09-16

Kontakt administrasjon:
Tel (+47) 92163 535
Epost: post@fiskeutsalget.no

SPØRSMÅL & SVAR: Hva slags betalingsløsning har dere

Hos oss kan du betale med kort på nettsiden vår når du bestiller pick-up/klikk og hent. du kan også komme innom på dropin å betale ved henting hvis du ønsker det.

Leverer dere fisken hjem?

Vi har sluttet med hjemleveringer. ønsker du hjemlevering kan du bestille det hos sjømatgrossisten her 

Hvor lang tid tar det for hjemlevering

Normal leveringstid for hjemlevering er en uke. Sjømatgrossisten tar seg av hjemleveringer bestill her

Koster det noe ekstra med hjemlevering

Hjemleveringspriser er noe høyere pga høye kostnader med transport. sjømatgrossisten har overtatt vår hjemleveringstjeneste bestill her

Hvordan fungerer klikk & hent hos dere

Klikk og hent fungerer enkelt ved at du kjøper fisk på forhånd i vår nettbutikk,  Du får svar fra oss innen veldig kort tid angående hentetidspunkt. så ligger varen din klar for henting fra vårt lager på Furuset. Oppgi navn og ordrenummer ved henting. Ordren din kan ofte hentes dagen etter kjøp.

Hvor raskt fungerer klikk & hent

Normalt får du svar innen 6 timer etter bestilling angående hentetidspunkt, så kan du hente ordren din dagen etter. vi har ikke utlevering i helger.

Hvordan skal jeg oppbevare fisken

Når du har åpnet den originale forpakningen første gang så bør du pakke om hele pakken i mindre poser, bruk gjerne dobbeltpose, dette er for å forhindre fryseskade som oppstår når det kommer luft på fisken. du skal ikke åpne/lukke samme forpakning mange ganger, da blir fisken fort ødelagt.

obs! Reker og skalldyr kan bli misfarget i vanlige husholdningsfrysere men det skal ikke ha noen påvirkning på smak eller kvalitet. Etter tining skal all fisk oppbevares kjølig og brukes innen 3 dager (har fisken ligget lenge uten kjøling skal du ikke spise den)

Kan jeg bytte produkt eller returnere

Vi har ikke garanti på Tilbudsvarer, tilbudsvarer har nedsatt pris av en grunn, tilbudsvarer kan ikke returneres. undersøk tilbudsvaren ved kjøp.

Vi har fornøyd garanti på alle varer til fullpris, disse produktene kan enkelt byttes i et annet produkt eller så får du tilgodebeløp som du kan benytte ved en senere anledning. vil du returnere varer så må produktet være likt som ved kjøp (må ha vært oppbevart riktig og det kan ikke ha vært åpnet) send oss en mail med din kontaktinfo og legg gjerne ved et bilde av produktet.

Jeg ønsker å reklamere på fisk

Når vi gjør innkjøp så kjøper vi inn store kvanta fisk og det kan derfor oppstå feilprodukt. er du misfornøyd med produktet du har kjøpt så kan vi vurdere å bytte det i et nytt produkt eller så kan du velge å få tilgodelapp hos oss. til info: vi har ingen garanti eller reklamasjon på tilbudsvarer, så hvis du har kjøpt en vare på tilbud kan vi ikke bytte den (fiskeprodukter med nedsatt pris blir nedsatt av årsaker som kortere holdbarhet, dårligere utseende, fryseskade eller en noe annerledes smak enn hva man er vant til, vi gir derfor ingen reklamasjonsrett på disse produktene) Alle produkter som er kjøpt til fullpris kan du reklamere på. send oss en mail med kontaktinfo og et bilde av produktet, eller ring oss så finner vi en løsning som passer for deg

Jeg angrer mitt kjøp

Har du eller noen i din husholdning kjøpt et produkt som du likevel ikke har behov for så kan du levere det tilbake og få tilgodelapp hos oss. husk at produktet ikke kan være åpnet og det må ha vært oppbevart riktig, du kan ikke returnere produkt som har blitt skadet eller åpnet.